View Single Post
Sitat av Fortvilet Vis innlegg
Tusen takk for fine ord og tilbud. Det har jeg faktisk aldri opplevd før av noen og tilby.
Ble rørt av det.

Jeg har sittet inne nå i 7-8 uker. Ikke klart annet den og gå rundt og rundt stuebordet, så har vondt under hælene. Setter jeg meg så kjennes alt verre. Hatt orntlig pustebesvær, og må puste tungt og dypt inn og ut 3-4 ganger ca. 1 gang i timen for og roe ned panikk angsten som kommer pluttselig med et ekstra smell. Har aldri hatt dette før i livet, eller hatt panikk angst eller slik angst.
Ansett meg selv som stabil og mental sterk og ikke slik som dette noen gang før.

Om dette ikke skyldes sobril benzo, må det vell være cibralex anti depresive som er årsaken når sluttet brått ? Ellers pga alt jeg tok sammen?

Serquel 50mg tok jeg for andre gang i dag, og ser ut som det hjelper noe… men er redd for og si det for tidlig..

Nå har det gått 1 uke med dette syke uro og angst, og det må vell avta innen 1-2 uker vell ? :-/

Stresser meg når det ikke gir seg, da jeg har et større opplegg jeg er ansvarlig for som skal avholdes om 7 uker, og pr nå ser jeg ikke for meg hvordan jeg skal klare det slik jeg har det nå…

Tusen takk igjen.
(Vet ikke hvordan en sender pm)



Vil du heller tro dette skyldes bråstoppen på cibralex da heller som jeg bare brukte i 12 dager for 1 uke siden ?

Tusen takk for svar.
Vis hele sitatet...

Tror endel av problemet var å putte piller på normale sorgreaksjoner. Det er aldri veldig lurt.
Følelsene må få utløp, ikke bli sperret inne av en pillecoctail som ender opp med å grøte til hjernen mer.

Lag deg en plan som du SKAL gjennomføre

- Frisk luft, gå tur hver dag!
- Spis næringsrik mat
- Få bok søvn, anbefaler deg å prøve Zonat, lite bivirkninger.

Dette høres veldig kjedelig ut men lover deg bedring etter 3-4 uker🙏