View Single Post
Sitat av potetskrue Vis innlegg
Vet du, det er jeg ikke bekymret for, av mange grunner. Der har jeg jo f. eks. helsen med meg: Som sørger for at jeg kommer ingen vei. Økonomien: Som sørger for at det ikke er noen penger å kjøpe det med.

Det er at jeg er syk, redd for abstinensene og avhengig av vanen/rutinen som er problemene mine, 99% sikkert. Jeg er 99,99% sikker på at hvis jeg bare kommer av går det faktisk greit.

Og det jeg har "to show for it" er jo at jeg har kommet meg ut av 8-års pilleavhengighet selv, uten hjelp, vanskeligheter, tilbakefall eller noe som helst. Og det gikk jo latterlig enkelt og. Gudene vet hvorfor. Jeg vet ikke. Men det er nå sånn. Og det klamrer jeg meg til.

Det må jeg også, for hjelp er ikke et alternativ, så den er veldig grei!



Det er SÅ uaktuelt som det går an å få det!
Vis hele sitatet...
Det er bare rusavhengige som kan si sånt, og mange har sagt dette før deg. "Alle" som har vært gjennom dette vet at utfordringen er å ikke begynne igjen. Jeg bruker "" fordi det er ingen regel uten unntak men da snakker "one in a million"...

For all del lykke til.

Sitat av potetskrue Vis innlegg

PPS: Kom på at jeg har jo kommet meg ut av pilleavhengighet to ganger. Har vært på benzo før også. Ikke minst vært alkoholiker i 2 runder. To ganger koma pga anoreksi. Selvskader til gjenopplivning...... Jeg blir som regel god i det jeg... øver på...
Vis hele sitatet...
Og endte opp på H... Gratulerer. Hvilken bragd. Å bytte rusmiddel er avhengighet.
Sist endret av Dough; 13. mai 2024 kl. 08:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.