View Single Post
Trådstarter
62
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Blåse noen tusen til? Lol. Så kommer det noen feriepenger. Og så kom det noen andre penger. Så trenger man ikke å slutte i sommeren. Så kommer den kjipe jula. Halv skatt i desember. Slutter etter nyttår. Bare litt til sann at mørketida er over. Nå er jo våren her. Digg med en blås da. Eeeeyy ferie penger igjen! Slutter etter sommeren. Og sann går no dagan. Skjerpings.
Vis hele sitatet...
Slapp helt av. Jeg er ufør. Her kommer det BARE potensiell gjeld! GJELD! GJELD! Og kanskje tvangssolgt leilighet og gjeldsordning!! Altså hvor faens dum er det mulig å være!!!!!!! MEN jeg er jo helt forbanna hjelpesløs!!!!!!!!!!! TOTALT BLÅST I PAPPEN!!!!!!!!

(Og for å understreke: For et par timer siden skrudde jeg på en alarm for å ringe banken å spørre om lån...
Og jeg VET jo så JÆVLIG godt! Men er jo så HELVETES ubrukelig likevel da!!!!!!!!! Det er jo også derfor jeg spør om hjelp og bare håper noen har NOE (men jeg vet jo at alt bare står og faller på MEG! Orker ikke engang!!!!!!! :P)

(Og innså ironien i at jeg er tilbake her (freak) hvor jeg på en måte endte opp med å begynne........ Også selvom folk nevnte den med Bloodshuteyes og snakket alvorlig til han som endte med å "hjelpe" meg...)

PS: Det er ikke noe annet jeg kan gjøre da... som liksom simulerer vanen? Folk som slutter med snus spiser nikotintyggis eller tar nikotinfri snus? Folk som røyker piffer på e-sigarett? Liksom.... noe som simulerer vanen... Tror jo nesten jeg er vel så "avhengig" av den som av selve driten? Er det noe annet man kan røyke i smeltet form på alufolie? :P ahahah kan ikke tro at jeg spør men... kanskje det kan... lure hjernen litt... eller noe...
Sist endret av potetskrue; 13. mai 2024 kl. 08:44.