View Single Post
Trådstarter
62
Sitat av potetskrue Vis innlegg
Yessss, etter å ha konferert banken ser det ut til at moroen faktisk er over altså.

Neida, moro har det jo ikke vært engang.

Haha.

Like fullt:

Nå må det sluttes. Og det for alvor.

Jeg har jo vært på nedtrapping siden jeg begynte, selvfølgelig.

Ikke begynte jeg heller noen gang...

Rart med det, plutselig bare var det sånn.

Tenk at selv jeg kunne bli narkis gitt. Haha, det innser jeg, dealer med og aksepterer sikkert en gang i fremtiden. Men nå må jeg slutte.

Har jo ingenting lyst selvfølgelig. Men er helt nødt. Det rare er at jeg har vel hatt mer lyst å slutte HELE TIDEN frem til NÅ, når jeg MÅ. Er det mulig altså. ER DET MULIG JEG BARE SPØR.

Men ja, som sagt har jeg jo vært på nedtrapping siden jeg begynte, og nå er jeg her og spør om å slutte, så hittil har det gått i beste fall sånn passe. Tidvis har jeg jo vært nede i ekstremt lavt forbruk, altså sikkert sånn at jeg nesten kunne klart å gå av uten å være sikker på om jeg merket det en gang.

Til min egen store forbauselse har jeg jo klart det kunstykket å slutte på oxynorm, oxycontin og morfinplaster med uhell (etter 8 års avhengighet) allerede. Men det er alt om hittil suksess og kanskje den eneste oddsen som er på min side her altså.

Det eneste dumme var jo at det hadde vært lurt å begynne i andre enden selvfølgelig. Altså slutte med heroin FØR oxy og det. Såklart. Jeg vet det, takk!

Men det må jo være NOE håp for meg når jeg klarte det?! Eller?! På det verste spiste jeg over en pakke hver av oxynorm og oxycontin daglig. Og det har jeg altså sluttet med.

Men nå er det å røyke heroin jeg skal slutte med.

Som sagt har jeg åpenbart ikke kommet i mål med denne såkalte nedtrappingen jeg har "drevet med" siden jeg begynte. Problemet er som sagt og at jeg har mistet helt lysten til å slutte. Jeg har i lange perioder hatt lyst til det, klart meg på MINIMALE forbruk, til og med gått opp mot 2 døgn uten når jeg har sovet for lenge (altså, selvfølgelig litt juks at jeg har sovet mye av tiden, men jeg tar 2 døgn uten forbruk enten det er våken eller sovende da!!).

Neste problem er at det er jo så jææææææææævlig ubekvemt med abstinenser.

Enda større problem er at jeg er så jævlig syk i utgangspunktet. Enn så dumt det må høres ut var det jo sånn jeg begynte å røyke heroin også (aldri skutt, om det teller for noe). Har sluttet å sniffe for lenge siden, kom fra det med skrekken når nesen/ganen begynte å gi etter ja.

Så er det bare resten igjen.
Det er HELT og FULLSTENDIG uaktelt å oppsøke noen form for hjelp eller noe slikt, jeg er altså HELT NØDT å klare dette selv. Det burde jeg jo også. Og om ikke det er nok så er det jo jeg selv som har fått meg inn i driten, så da må jeg jo klare å komme ut av det selv og vel.

Om du har tips, oppløftende ord, råd, strenge moralske kjeftesmeller, skremselspropaganda (jeg har også astma hvis du vil ha litt starthjelp), fortelle meg din suksesshistorie, skremme meg med din ikke-suksess-historie, konkrete beskjeder med akkurat hva eller hvordan jeg skal gjøre/klare det eller om du vil bare fortelle meg noe helt random:

Now's your time:
(På forhånd tusen takk hvis noen kan hjelpe meg det minste her!! Jeg trenger faen meg hjelp altså)
Vis hele sitatet...
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Heroin er veldig potent, å ingen kan få deg til å slutte unntatt deg selv! Så det er deg mot underbevisstheten din. Lykke til kompis dette får du nå til! Du er tøffere enn en substans?
Vis hele sitatet...
Nei, såpass skjønner jeg jo. Er å røyke heroin mye mer "potent" enn å ta jævlig mye tabletter (oxynorm, oxycontin, evt morfinplaster)? Aner ikke hvordan det er sammenlignet med hverandre, men trodde heroinet i Norge var så dårlig og at smertestillende er mye det samme, bare i "ren form"/ikke iblandet så mye drit? Jeg fikk ikke abstinenser en gang da jeg sluttet med tablettene... Men skjønner jo selvfølgelig at det er naivt å tro jeg slipper unna altså. :P ...håper bare det skal gå an å få de noe mildere med nedtrapping frøst....

Kompisine isåfall...... Jeg er kvinnfolk :P
Vi får se, jeg håper det, men er faen ikke sikker! Takk!