View Single Post
Sitat av Solmaysita Vis innlegg
Så bra at du klarte å slutte. Jeg vet ikke om jeg skal si det til legen, men jeg skal ikke ha flere sovetabletter. Det er helt sikkert. Så mye angst og drit etter en sånn tur.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg vil på alle måter unngå å fortelle dette til legen din uansett hvor mye du stoler på han eller henne. Stol på meg når jeg sier at det kan ha svært negative konsekvenser for deg senere i livet, og når du kanskje trenger noe lignende i særdeles stor grad... Jeg sikter her til medikamenter i gruppe A og B. Jeg har brent meg kraftig på dette, gjerne send meg en pm så kan jeg utdype hvor alvorlig det kan være.

Se dette som en lekse du lærer av, og tar visse forhåndsregler om du bruker preparater av samme slag ved en senere anledning i livet ditt. Alene var du ikke i en direkte fare når det kommer til forgiftning, det som er farlig er alt du kan finne på under en påvirkning av en såpass stor dose, tenk om du hadde bestemt deg for å kjøre eller lignende. Det er skummelt på den måten at man liksom ikke har noen stoppknapp i diverse påfunn, rasjonell tankegang finnes ikke lenger før det er ute av systemet.

Har selv brukt disse i mange, mange år. Jeg har en noe restriktiv lege og for å effektivisere så blander jeg dem med en lav dose alkohol. Dette er absolutt ikke anbefalt, selvom jeg bare drikker èn pils på forhånd, blir plutselig effekten av 1 pille som 3 stykker, synergien er ekstrem.

Så i fremtiden og litt tilbake til det jeg skrev, ikke ha så mange lett tilgjengelig. Legg majoriteten igjen hos en venn, familie eller på jobben for eksempel, det er det jeg gjør og sørger alltid for å ikke ha flere enn det jeg trenger - akkurat der og da.

Stilnoct er et veldig godt preparat og fungerer utmerket. Hell i uhell at du ikke brukte en benzo med langt, langt lengre virketid. Hadde en gang blackout i 6 dager, og har faen meg fortsatt traumer etter den opplevelsen... Slapp heldigvis billig unna sett i perspektiv for hva som kunne ha skjedd iløpet av disse dagene.
Sist endret av Candiru; 13. mai 2024 kl. 02:39.