View Single Post
Trådstarter
47
Sitat av SaySo Vis innlegg
Leste kjapt over på sidene til Nav tidligere i dag.
Nå aner ikke jeg hvordan lønna di fungerer med tanke på om det er noen bonus, overtid eller andre forhold som spiller inn. Da stod det ganske så klart at de vil ta utgangspunkt i grunnlønna.

Uansett, Nav er et eget univers i universet hvor rasjonalitet, logikk og fornuft ikke nødvendigvis har en plass i det hele tatt.
Du får forsøke å sende inn en klage og se hva som skjer. Og hvis du ikke får gjennomslag og ikke forstår grunnlaget for avslaget (det er ganske typisk å slite med å forstå deres kryptiske kommunikasjon) så får du spørre de om hva som trenger å være med i klagen og eventuelle vedlegg. Også har du kanskje flaks og får betalinga du mener du har krav på om en uke, måned, et par måneder...ja, du vet...med Nav så er det aldri godt å si hvor lang behandlingstiden deres er, desverre.
Vis hele sitatet...
Det er så sant det du sier om Nav. Dessverre er det ofte en kamp å få gjennomslag hos dem. Takk for tipset angående klageprosessen, det kan være verdt et forsøk.

Når det gjelder min lønnssituasjon, så er den ikke basert på bonuser eller lignende. Jeg har to jobber som er ganske ulike. Den ene er en turnusjobb i Nordsjøen, mens den andre er en kontorjobb som betaler greit når jeg er hjemme. Disse jobbene har også ulike helsemessige forventninger til meg.