Tråd: makkarunken
View Single Post
Sitat av Selvhat Vis innlegg
Det er ikke noe problem å ta 1% engang av det jeg tok liksom, trapper ned til rehab uanz. men skjønner fremdeles ikke hvordan det kan funke som faen hver dag, og på 1 blunk fungerer ikke rusmiddelet som jeg har hatt som en følgesvenn en stund nå. 'Det må bort. Men skjønner bare ikke hva som skjer, jeg ble jo kåt av en linje før?

jeg har cola, blå, amf, rivo. Hvordan går det ann å ikke være tilfreds med det?

Får prøve å være så redd jeg klarer, og teste da. altså unngå benzo, og spesielt blå som nevnt over.

Og ja jeg tviholder på problemet, er helt absurd. Tror en må ha vert der selv for å forstå. For er oppegående nok utrolig nok til å forstå at det er helt absurd.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår deg godt. Det må være veldig ubehagelig å miste en av favoritteffektene ved et av rusmidlene du liker best over natta.

Kan det være dårlig speed?

Kan det være fordi du har gjort det mye i det siste?
Når jeg har kjørt makkarunk en hel natt så klarer jeg ikke det neste natt eller to eller tre netter etterpå for den saks skyld.

Og du, TS. Har du brukt mye benzo og speed den siste tiden? Hvor mye isåfall?

Dersom du har det bør du nok ikke slutte totalt på dagen. Ta heller å mekke deg en nedtrappingsplan, spesielt på Benzo

Vet ikke hvor lenge det er til en skal legges inn, men prøv for eksempel å ta 1 Rivotril hver dag i noen dager, så 3/4, så en halv, så 1/4, så 1/8. Du skjønner tegningen. Skånsom landing.

Og hvis en halv Rivotril holder angsten unna starter du der heller enn på en hel.
Sist endret av krystallkongen; 11. mai 2024 kl. 19:20.