Tråd: makkarunken
View Single Post
Trådstarter
23
ja bare fint å få det ut.

Blir langt men skal prøve så kort og konkret jeg klarer.

Det starta med at jeg ba om hjelp på jobb (akan)
kom med lua i håndå.
Ville ta pisseprøver oftest mulig.
men så var jeg uheldig og snittra borti en stolpe på vei inn på arbeidsplassen (ble sett på kamera)
var klink edru.

rett ut til bedriftshelsetjenesten.
alle tester, negativt alt. de prøvde så hardt de kunne med amerikanske balansetester og d som er.

men da ingenting ga utslag tilkalte de politiet.
For å ta alle de samme testene jeg nettopp tok.
Alt negativt såklart.

Dagene gikk.
Skulle inn å prate med med, så kom spm om jeg har brukt testosteron før.
Sa ja, visste de sikkert skulle teste.

Nei da kom åpenbaringen deres, knaggen og henge det på .
årsaken til at jeg var borti denne stolen var mitt testosteronnivå. (husk at dette skal forestille en lege)

De slutta og teste meg for narkotika, som kosta meg en del å be om hjelp for.
og fokuserte kun på testonivået mitt.

Utsagn fra legen: det er ikke vits å teste deg for narkotika, de er jo negative alikevell.
Når jeg ba om psykolog var svaret at det ble for mye kokker og for mye søl.

Jeg fikk en fiendtlig innstilling til dem, ruste meg mer og mer som de nektet og være med å forebygge.
Sa til slutt jobben opp på mail under xanor påvirkning.

Lappen mista jeg også, ingen som kan forklare hvorfor. At en mann hadde testosteron i seg i en ulykke er ikke grunnlag nok.

De har vel egentlig ødelagt livet mitt. Jeg tar ansvar for rusingen (ETTER avisningen) og feilbehandlingen)
Men selve kjernen begynte der.

Er ikke dette grov svikt?

- Ikke testing for de er negative? er jo forebygge som er hensikten.
- Ikke psykolog. For mye kokker for mye søl?

Dette var starten, så har jeg fått mer en nok kjangser av fruen. Så der settes det jo en strek til slutt. Glad hun kommer seg videre og håper hun får et bra liv. Er bare det at jeg prøvde faktisk og, jeg forstår ingenting lenge.
Sist endret av Selvhat; 11. mai 2024 kl. 14:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.