View Single Post
Hvordan var din mentale helse før du begynte på flere preparater?
Du har jo generelt kke tatt mye av noe, du har bare prøvd veldig mange forskjellige ting på en gang og sluttet på alt cold turkey.
Det kan jo godt være at det er årsaken til den reaksjonen du har fått, godt ispedd en forventning om at du kommer til å være dårlig i morgen også

Så sant du ikke har en vanvittig følsomhet overfor sobril, så er jeg enig med andre her om at Sobrilen neppe er synderen.

For å sette det litt i perspektiv: ved innleggelse for nedtrapping på benzo er dagsdosen du har brukt (2x10mg), noe man får nesten helt på slutten av nedtrappingen i behandling.

Min personlige mening er at du ikke av prinsipp skal si nei til støttemedisiner som lege anbefaler. Aksepter hvordan tilstanden din er nå, forsøk i samråd med fagfolk å finne ut hva som kan hjelpe deg med å "bli deg selv igjen".

Har du energi til det, så tør jeg å påstå at enhver form for aktivitet som gir pulsøkning, vil hjelpe.
Personlig har jeg ingen energi når jeg må trappe ned fra benzo, dessverre.

At du har noe som henger over deg om 7 uker jobbmessig eller hva det enn er, synes jeg at du ikke bør tenke så mye på. Pr dags dato er du syk og det er lov i Norge
Ønsker deg lykke til