View Single Post
Trådstarter
45
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
vet ikke hvor godt du sliter med å sovne, men min dose ligger på 3mg til 6mg dog mere hit and miss med melatonin for søvn enn seroquel for min del
Vis hele sitatet...
Har melotonin 3mg.
Hvordan var det for deg og bare slutte og ta seroquel ?
Jeg har tatt seroquel nå i 3 dager 1 gang til dagen på 50mg. Kan jeg kjenne noe ubehag om jeg slutter brått og ta det ?

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg prøver å ha en stødig døgnrytme ettersom jeg har hatt store søvnproblemer etter stans av selvmedisinering med Subutex og Benzo.
Måtte på legevakt og rusakutt og knockes ut med Apodorm og Imovane i noen dager. Så jeg er kjent med abstinenser og Insomnia.

Det tok noen uker, men det har forbedret seg fra tilnærmet ingen søvn til sammenhengende søvn nesten hele natten på tross av ubehagelige drømmer.

Legger meg som regel 22-23.

Tar 2mg Melatonin I form av tabletter en times tid før jeg legger meg. Er jeg ekstra urolig og våken tar jeg én 25mg Atarax.

Anbefaler deg å prøve.
Uansett hvor kjipt du har det i form av uro og angst vil tiden lege sårene dine. Og hvor fort det går avhenger av vanene dine.

Jeg brukte som sagt 2-5 tabletter Seroquel i forsøket på å få sove, men fikk det mye bedre etter å slutte.
Vis hele sitatet...
Har som sakt brukt seroquel 50mg nå i 3 dager. Mener du at jeg kan slutte med denne brått, og heller ta melatonin ikveld ? Har 1mg og 3mg av dette.
Sist endret av Fortvilet; 10. mai 2024 kl. 17:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.