View Single Post
Hmm, hvor gammel er du? Dette var en voldsom reaksjon hvis du kun tok 20mg til å begynne med før du fikk amnesi, du blandet vel ikke med alkohol eller lignende? På Stilnoct så kna man virkelig finne på, og oppleve mye rart men de fleste må gjerne gå en del høyere enn bare 20mg før hukommelsestap, og her kunne jeg kommet med veldig, veldig mange historier på hva jeg selv har gjort, og observert hos andre.

Nei det er ikke farlig for kroppen tross alt en veldig høy dose du endte opp med å ta. Stilnoct er nok den mest effektive ekte sovepiller/innsovning jeg har prøvd, og har brukt den daglig i ca 13-14 år nå, svært godt preparat for innsovning. Du fikk en dårlig start her det er det ingen tvil om, hvis du er redd for at det samme skal skje igjen, så kan du heller ta ut et fåtall når du er på apoteket, eller be en venn/noen i familien passe på de du ikke trenger der og da er mine tips.

Det å få blackout uansett hva det måtte gjelde er jo ubehagelig for de fleste så jeg kjenner meg igjen i stresset som inntreffer når du innser at du har hatt det. Som regel pleier jeg å våkne opp på glattcelle når det har skjedd