View Single Post
Jeg FORSTÅR deg ❤️
Kimmythequiz's Avatar
15
Om du trenger en med erfaring å prate med så send meg en mld kompis 🙏❤️

Er en kar på 34, og kjenner godt til abstinenser.. Var på trynet i over 10 år, men er nå rusfri.. Tar meg en sopptur et par ganger i året, noe jeg absolutt ikke ser på som en rus 🙏❤️ Utenom det så har jeg aldri vært mer klar enn det jeg er nå, og jeg føler gamle erfaringer har gjort meg sterkere i business-livet (er nå blitt en suksessfull business-mann, noe jeg aldri trodde jeg ville klare/hadde lyst til). Har nok noen gode råd å komme med, så om du vil kan vi møtes på en kaffe 1-2 ganger i uka, til du er over denne drittperioden 🙏 Det hjelper å bare bable og koble ut.. Dummeste du kan gjøre er å sitte alene og "lengte/trenge" om du forstår.. Bedre å ta seg en joggetur/treningsøkt noen ganger i uka for å få svettet litt.. drikk mye veske, og bruk milde innsovningstabletter til hjelp for en liten periode om det er skikkelig krise.

Abstinenser er aldri kult, men ikke la denne følelsen/episoden svelge deg, det er sånn man taper kampen (uten at jeg i det hele tatt tror du er i faresonen for dette).. Bra av deg å hyle ut her og spørre om hjelp 😁 Mange her som sitter på mye livserfaringer, så les gjennom alle kommentarer og ta til deg de du føler treffer deg rett..

Du spør heldigvis etter hjelp imens du er i en tidlig fase, så hold hodet opptatt, og kjemp mot fristelsen.. Ikke lett å føle forskjell på abstinenser og fristelser av og til om man ikke har erfaringer fra begge fra før, og jeg tror du har det siste ut ifra dine doseringer og qhvor lenge du har gått på det..

Igjen, hyl ut om du vil ha en kaffe/drink og bable litt for å koble ut 👌🙏❤️