View Single Post
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Hvor ofte røyker folk esigg om dagen? Og hvor mye nikotin tilsvarer det i forhold til opp mot en boks snus om dagen? Er det ikke også dokumentert at det ikke er veldig bra for lunger? Hva med pris ift snus? Er det er bililigere alternativ til å få i seg nikotin
Vis hele sitatet...
1. Vaper konstant når jeg har juice.

2. Er ikke helt sikker på mengder ifht. snus men juicen jeg kjøper er 150ml med 8mg nikotin som jeg tror skal være en grei mengde nik. Kjenner dog folk som bruker 20mg nik (de trenger Jesus)

3. Det er ikke bra for lungene dine, bare oksygen og litt anna random shit som skal inn der lmao. Du kan få popkornlunge.

4. Når jeg snusa brukte jeg en boks (freeze/arctic blue) på 2-3 dager så ca. 30kr dagen, 150ml juice varer meg litt over 1 måned og koster ca 300-400 kroner med nik. Så 10-13.33kr hver dag (utenom vape utstyr).

En god pod vape til ca. 200-300kr kan vare deg et 6 mndr-1 år. Og da må du bare kjøpe nye pods når dine har blitt frya og smaker jævlig. Det er ca. 150kr for en 3-pack pod til poden jeg bruker, og 3-stk kan vare leeeenge. Jeg har også sånn stor mod jævel men den lekker juice så anbefaler ikke det, mest sannsynlig bare jeg som noober meg da.

Si at du skal første gang kjøpe deg pod, ekstra pods, 150ml juice med nik påfylling kan du påregne deg ca. 750kroner. Det blir seff billigere hvis du fjerner ekstra pods og tar mindre juice størrelse eller mye dyrere hvis du vil ha en mod-vape og masseee juice.