View Single Post
Hadde selv en 5-6års periode med kun gaming, festing og weed. Kom meg ikke av flekken fra 19-24år, bodde i Oslo og flyttet til Bergen for å studere, fullførte aldri.
Så våknet jeg noe til (kanskje frontallappen endelig var ordentlig på plass?!), ble drittlei gaming (weeden fortsatte jeg med), fikk samboer og var heldig og fikk meg en jobb innen finans som jeg alltid har hatt en interesse for. Nå 15-16år etter ser jeg tilbake på den tiden med gode minner (menneskehjernen eliminerer ofte de dårlige) og skylder litt på at noen av oss gutter er litt sent utviklet (tenker ikke veldig langsiktig før litt senere i livet), og at dette i kombinasjon med weed og gaming gjør at man liker å være en dass i noen år.

Mulig det dårlige humøret hans egentlig skyldes mye at han har litt dårlig samvittighet ovenfor deg og mor også!

Gi i hvertfall ikke opp, selvom vi er vanskelige å forholde oss til i den alderen og tilstandet. Mister han dere har han kun dette dårlige miljøet igjen, og da akselrerer utviklingen fort negativt. Det er viktig for oss med folk som bryr seg, selvom vi ikke er flinke til å tilkjennegi dette.