View Single Post
Hei!

Fikk en utrolig ekkel reaksjon etter å ha inntatt Reltebon og jeg håper noen her kanskje har opplevd det samme, og kan fortelle hva det kommer av. Men her er litt bakgrunnsinfo som kanskje er relevant:

Har i lengre tid brukt Reltebon/Oxycontin og Oxynorm etter en mislykket operasjon. Dosene som er skrevet ut fra lege er 30 mg Oxycontin morgen, 10 mg Oxynorm midt på dagen og 30 mg kveld. Har vært dum nok til å bruke mer og har vært oppe i stabilt 140 mg fordelt på flere doser utover dagen over lengre tid.

Etter å ha inntatt en 15 mg Reltebon i går ettermiddag begynte jeg etter en stund å svette veldig, pupillene ble kraftlig utvidet og pulsen økte. Medregnet den dosen hadde forbruket den dagen vært lik som dagene før. Trodde først det var en overdose selv om dosen ikke skulle tilsi det og når jeg sjekket er dette motsatte symptomer av en overdose hvor pupillene blir små og pulsen svak, men finner ikke noe tilsvarende når jeg googler det som skjedde. Er det noen som har opplevd noe likt og vet hva som skjedde?

Avslutningsvis vil jeg bare advare på det sterkeste mot å gjøre det jeg har holdt på med! Det er potensielt livsfarlig og veldig vanskelig å komme ut av for mange, så jeg håper dere andre er mer fornuftig og følger legen sine anvisninger.