View Single Post
Hei, har drevet mye på med amfetamin i 1 par år. Har ødelagt livet mitt totalt. Skal lage et lengre skikkelig innlegg om den saken.

Spørsmålet mitt er som følger.
Jeg sliter med angst i utgangspunktet så jeg tar det stoffet som knuser psyken mest av alt omtrent.

Men jeg har alltid hatt d bra under rusen vertfall. Nå er det så kraftig noia at hele tiden som skal nytes brukes på å stirre ut vinduene og analysere lyder. Men jeg forsetter ble henta med ambulanse 2 ganger på ett døgn for trodde jeg skulle dø.


Jeg klarer ikke å slutte på egenhånd men skal på rehab om noen uker.
Utrolig at en er like avhengig selvom d positive er borte.


Jeg lurte på hvilke tips dere som er mere erfarne enn meg vet om som kan redusere den ekstreme paranoiaen som ødelegger hele rusen.

Vil se om d i d hele tatt er mulig å ha d noe som helst bra på amfetamin. Prøver med mindre , andre inntaksmetoder etc med variert hell.

Virker som jeg er blitt så redd stoffet at d trigger ekstra angst.

Er sinnsykt å forsette skjønner d men er blitt sinnsykt avhengig ‘z


Noen som helst ting en kan gjøre for å roe ned helvete?. Utenom å ikke ta som jeg selv skjønner er det desidert smarteste.

Jeg kommer nok til å forsette å ødelegge meg selv med og ta til jeg skal inn uansett. Så handler bare om å få NOE av glowen igjen.


Skjønner at d sikkert er tapsprosjekt at kroppen er ferdig og hodet er for traumatisert av det. Men har jeg vertfall spurt.

Mvh en mislykka speed junkie.