View Single Post
Trådstarter
185
For å legge til på med skadereduksjon kan jeg anbefale å handle filter på brukerutstyr.no, der får du også tilsendt gratis sprøyter og kanyler hver måned hvis du bor langt nok uti gokk. Ellers er det sterile hjulfiltere som er den beste måten å beskytte seg selv når man injiserer. Koster betydelig da. Men helsen betyr. Aldri sett det i norge men kan handles fra utlandet b.la her
https://www.amazon.com/dp/B0CQH3PSJT/ref=cfb_at_prodpg

Sitat av DrPerception Vis innlegg
Dette skjønte jeg etter jeg hadde laget smell 2-3 ganger.
Trodde virkelig ikke dette var et problem, men med tanke på hvor mange skrullinger jeg har møtt i rusmiljøet er jeg ikke overasket heller.

Poenget er jo bare å nøytralisere basen. Noenganger trengs ikke syre i det heletatt. Bruker man citric acid som har enda lavere ph enn askorbinsyre, så man også selvfølgelig bruke mye mindre.

Du kan også smake på heroinen på forhånd så kjenner du på smaken hvor mye syre som trengs. Veldig ofte så er også regelen at mørkere typer også trenger mer, jo mørkere de er.
Vis hele sitatet...
Hahaha tror du folk som bruker sølevann bryr seg hvor mye syre de tar? 🤣 Uansett syntes jeg det gjøres alt for dårlig jobb i det å forebygge helsen til alle slags mennesker
Sist endret av thetech; 4 uker siden kl. 06:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.