View Single Post
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Så du forteller meg, at du mener, at en som kan ha bodd i Norge hele livet sitt og ER Norsk, fortjener å bli kastet ut bare fordi de har en innvandrings bakgrunn!?
Mens folk som gjør langt verre ting, som feks Breivik
Som drepte 69 mennesker på en øy og ytterligere 8 personer med bombe i Hovedstaden rettet mot en politisk viktig bygning, som var et direkte angrep på hele nasjonen
"NEIII, han kan jo bare bli"
Herre min hatt, dette blir for dumt
Vis hele sitatet...

Tja, straff skal også fungere som et avskrekkende middel for andre for å vise hva som kan skje og forhåpentligvis skremme andre fra å gjøre det samme.

Så er enig i at vi burde bli strengere på å kaste ut innvandrere for slike handlinger såfremt det ikke foreligger sykdom eller lignende.

Tenker en del på det generelle straffenivået vi har her til lands. Blir vi for snille så vil det heller ikke bli noe mindre av disse angrepene. Han fikk jo ikke drept noen. Og straffen vil jo alltid stå i stil med selve handlingen. Jeg sier ikke at vi skal straffe noen for hva som kunne skjedd. Men i disse tilfellene ville kanskje en utkastelse være et perfekt virkemiddel for å vise at det faktisk -er- nulltoleranse for slik oppførsel