View Single Post
Sitat av Anita83 Vis innlegg
Takk for støtte og motivasjon :-)

Jeg er fullstendig klar over at det er en helt idiotisk avhengighet når jeg ikke engang får effekt. Men når jeg er på dag 3-4 og lenger uten opiater så skriker hjernen til meg at «NÅ! NÅ får du Gunn hvis du tar noe!» så har jeg sprelt, og plutselig er jeg dønn avhengig igjen uten å få noen som helst funk. Jeg må unngå disse «nå funker det hvis jeg tar»-tankene…

Tips til hvordan jeg kan tenke/stå imot når toleransen daler og jeg veit at det vil funke igjen?
Vis hele sitatet...
Det er en helt idiotisk avhengighet når man får effekt også, kan argumenteres for at det til og med er MER idiotisk.

Jeg har selv slitt mye med det samme. Holdt meg noen dager unna opiater forså endt med å bruke igjen fordi jeg vet at ruseffekten blir større.

Eneste tips jeg kan si er at dersom du ikke er det at du er så lei av å gå i sirkel at du gir faen i den eventuelle forhøyete ruseffekten ved sprekk etter pause, så er det å bytte miljø(her snakker jeg ikke kun om sosialt miljø, men alt som inngår i omgivelser) som flytte til et annet sted, reisebort, eller dra i behandling noe å vurdere.
Sist endret av DrPerception; 1. mai 2024 kl. 15:28.