View Single Post
Tittelen. Har tatt en del amfetamin i det siste, på forskjellige måter, og nå får jeg rett og slett ikke noe funk utenom våkenhet, null eufori selv etter 2 justeringer rett etter hverandre (0.6 og 0.4). Er gira på øl idag, og få mer ut av resten av det jeg har av amfetamin, så ja: Hvis jeg drikker en sixpack og tar amf vil jeg bli mer funky? Har aldri drukket på det for jeg har null lyst på alkohol på speed. Trenger det føler jeg hvertfall ikke, men har spist ritalin på byen og det har vart godt over 12 timer. (lenge siden, men følte alkoholen da forlenget ritalinen)

Og ja har spist masse, drukket vann, tatt flere dager pause osv. amfen er den samme som jeg har kjøpt tidligere, våt klissen marsipan, første justering var akkurat som jeg ville det skulle bli, på 0.3.

Så spiser jeg noen diazer for å få sove etter speed, er det rett og slett benzoen som herper alt her?

Eller er det bare jeg som chaser en drage jeg ikke finner lenger? Jeg fikk jo superfunk da jeg kjøpte det første gangen?

Har sittet våken i hele natt så noe skjer jo, åpenbart! Men godfølelser osv er det svært lite av, til ingenting, etter 1g i armen. Kjenner jo folk som blir helt borte og som skyter hver dag, noe jeg absolutt ikke gjør.

Noen som har peiling på alkoholen + amfen? Og er jeg bare blitt veldig tolerant/vant til samme type speed, + benzo i systemet? Kjenner jeg trenger en pause uansett, og har null interesse av å ta det siste jeg har IV, følte nesten mer av å sniffe, så det sier jo litt. og ja jeg traff begge gangene.

Hvis dette går imot reglene så beklager jeg, men er både nysgjerrig (kan ikke finne NOE om alkohol booster amfetamin) og smålig redd for hvor langt det har gått i det siste...