View Single Post
Hvis heroinen er problemet får det faen meg heller bli litt diazer, øl og joints. Det kan du unne deg. Kan ikke forstå hvor ille nedtur/abstinenser er, men å ta litt andre ting for å kutte ut heroin støtter hvertfall jeg. Jeg har vel ikke noe gode tips, men lest alle kommentarer her og alle ønsker deg lykke til! Og jeg håper du sletter/fjerner nr / snap til de du vet du kan få det av, om det er så lett?
Jeg var selv av speed i 1.5 år, begynte å henge med speedvennene igjen, og nå har jeg vel skutt mer enn jeg kan telle den siste måneden. Måneden før denne gikk det vel 150 xanax og 15g speed med en kamerat over et tidagers "lan". lagde bare smeller på øyemål og ga totalt faen..

Merker jeg må slutte NÅ, fordi det er plutselig er vanlig å skyte, noe jeg ikke kunne begripe før, men det er det som får meg i formen jeg vil ha, noe som absolutt ikke er innafor og det skremmer meg hvor fort jeg endret meg. Kan forstå hvordan du føler har det, jeg tok et skudd ista, selv om jeg var fast bestemt på at sist gang (2 uker) skulle slutte med det. Så er jeg heller ikke så avhengig at jeg får noe form for abstinenser, bare sliten og de vanlige nedturene fra fart, enda hvertfall.
Lykke til, jeg har troa! Hadde uansett valgt litt benzoavhengighet over heroin, etter hva jeg har sett og hørt om det skvipet der.

Hvis du også har råd til ferie for å ta deg en pause er du vel en generelt oppegående fyr som enten tjener greit eller god på sparing/investering. Kjipt å ødelegge alt for noe hjernen din lurer deg til å tro at du trenger, når det er di som er sjefen her