View Single Post
elvanse eller aduanz, har serriøst reddet meg. Jeg fikk sindsygt mye angst på ritalin når jeg kom opp i 60+mg - byttet så til elvanse, og er på 80mg uten bieffekter! Jeg røyker dog hasj om aftenen, for å få sove! Tenker og holde pause fra røyk iløpet av sommeren, skal da ned på 60mg tenker jeg! Si det til din psykiater, at du oplever og bli trøtt, relativt fort, og hvordan du har det udover dagen. Du skal bestemt ikke blive trøtt! Det er det eneste som er sikkert ;p Formålet er jo, og være produktiv, og overkomme konsentrationsvansker etc etc. Det skal du jo være vågen for Men som det sies lenger oppe her, så er søvn og hvile nødvendig, da sentralstimulerende er veldig "hardt" til hodet, mtp. du alltid er på den! Håper det løser seg, det har løst så mye for mig

THOUGH! Så vil du ikke merke din aduanz på samme måte som du gjorde med ritalinen, jeg er på 80mg elvanse, og merker ingen form for tenning eller noe lignende! Så ikke forvent det, du har effekt, bare ikke ønsket effekt..

Sitat av Trippy.troll Vis innlegg

Igår tok jeg å helte i meg kapselen, det funket bedre men er jo absolutt ikke sånn den skal taes, så får evt la være :P
Vis hele sitatet...
Hele kapslen? Hvor mye tar du? regner du er en voksen mann, å aduanz kommer helt nede i 10mg, det gjør hvertfall elvanse. Kan ikke tenke meg du er satt på 5mg? virker Uhensiktsmessigt..
Sist endret av puppetwar; 4 uker siden kl. 08:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.