View Single Post
Jeg har mine egne problemer med seksualitet og nærhet, men jeg må si jeg automatisk føler med partneren din. Du skriver at menn skal automatisk være kåte eller så er det partneren sin feil. Nesten komedie, nesten ikke. Men det kan ikke være behagelig å prestere i et hjem hvor man går rundt de holdningene hver dag, eller kan hvert fall se for meg at det bygger forrakt, bevisst eller ubevisst.

Har hatt mange partnere som anklager meg for å ikke være tiltrukket av de fordi jeg ikke blir hard, men er kanskje et par som har spurte om det var noe galt/gikk bra med meg. Jeg hadde for eksempel en eks som bare ville ha sex da hun ikke gikk på medisinene sine, men så fort hu gikk tom gikk lysten i taket, men hu hadde ingen forståelse for at jeg ikke hadde lyst på sex av og til.

Misforstå meg rett, men grunner til at menn sliter seksuelt kan være alt ifra prestasjonsangst, tidligerer seksuell vold, stress/angst, stort sett de samme faktorene som for kvinner innbiler jeg meg.

Har ingen konkrete svar til dere, men jeg håper dere prater med hverandre hvert fall. Lykke til.