View Single Post
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
Har planer om kola i helgen noen som vet hvor ille dagen etter blir?
Vis hele sitatet...
Anbefaler selvfølgelig ikke dette men har du tilgang på noe form for benzo så er du good. Det verste du vil føle (ved normale doser) er fyllesyke fra alkoholen du drikker, og utifra navnet ditt så kan du drepe den fyllesyken med engang uansett. Benzo fikser alt (for meg hvertfall)

Jeg er sliten etter brus, stille, vil se film og slappe av, helst ikke møte masse folk eller være blant mye folk. Dette er altså uten diaz/xans/alkohol. en normal søndag uten noe hjelpemidler.

Generelt sliten/seriemood. Nesespray til før du legger deg/dagen etter, kommer til å snyte deg MYE, og det gir seg ikke, blod forventes. Vann hjelper på fyllesyken også så ha et glass vann i tillegg mens du holder på slår aldri feil med noe form for rusmidler, selv øl.

Hvis det kun er brus uten alkohol så er du good, med mindre du skal ha over 1g ALENE og det er helt unødvendig og gjør deg bare keen på mer, som også er idiotisk uten alko. Med engang alkoholen sluttes og inntas merker du fort forskjell på stemninga på folk (anbefaler ikke coke alene, etter min erfaring er det bare waste med mindre det er sykeste flaken du har sett i ditt liv). cola og alkohol danner et nytt alkoloid(?) eller rusmiddel i kroppen sammen, derfor alle på fylla snorter, du kan gå fra blackout og ufyslig til womanizer/wingman på 8.5 sekunder


Bare vær forsiktig, veldig lett å like, ikke gjør det hver gang du drar ut, da klarer du plutselig ikke dra ut uten. tro meg, ekke bare jeg som har hatt det sånn, legit deprimert og vil hjem fordi det ikke er coke der. Sånn vil du ikke være eller ha det, dyrt er det og, jævlig dyrt. Alle de gangene jeg og kompiser osv våkner og det er 5-7k borte bare, på en kveld. Som man nå har angst for.. ikke verdt det. Beste med coke er å ta mer coke

Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
Røyk weed hele dagen etter kola, så merker du ingenting av nedturen
Vis hele sitatet...
tar du det uten alkohol? Da strammer jeg alle muskler og er ukomfortabel/aner ikke hva jeg vil for ingenting virker gøy utenom prating.

Med alkohol er det favoritten, føler meg helt konge jeg, og jeg har angst for alt og går ikke bort til ei på byen med mindre jeg har 7-10 øl innabords, det skjer svææært sjeldent med mindre jeg er med masse venner og de leder an. Hadde heller driti på meg på bussen enn å ta coke alene, uten alkohol. Just dont

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er klar over cocaethylen, og det er såklart forsøkt gjentatte ganger.
Nå tør jeg ikke mer, da jeg blir en katastrofe på alkohol uten speed.
Vis hele sitatet...
Definer lenge speedavhengig? Alle jeg kjenner som tar speed i alle åpninger osv hater cola de også. Og bra du ikke tar de sammen!
Sist endret av Hvemhvaufo; 22. april 2024 kl. 18:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.