View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her er moralen jeg takket nei til.

Jeg har fullstendig kontroll, skyter svært sjeldent, kun enkelte ganger for rushet, holder ikke på i lengre tider, skutt 3-4 ganger før, laaaange pauser mellom vær gang. Har forsatt tenner i kjeften for å si det sånn (no h8 til de som ikke har)
Vis hele sitatet...
Hvis du enda er tilstede, hvor ofte skyter du nå? Jeg gjorde det hvis jeg ga totalt F og skulle bli så fucked som mulig, nå gjør jeg det fordi å snorte/droppe fungerer så og si ikke, det holder meg gående, men finnes ikke eufori og/eller strømninger av energi, frysninger, alle håra "reiser seg" i varme. akkurat som første gang jeg sniffa.

Har egt ikke tatt speed på typ 1-2 år, nå siste måneden har jeg skutt/boofa speed så og si annenhver dag, og nå må jeg kutte nåla for jeg merker hvor mye sjukere det er og at jeg tenker på det ofte, noe jeg ikke gjør med mange rusmidler.

Jeg lette bare etter noe annet svar innenfor amf, men siden dette er 2021 så lurer jeg egt bare på om du fortstt holder deg slik du ønsket for snart 3 år siden?
Heldigvis vet jeg når jeg må stoppe, og jeg ser det positive i det, fyfaen armene mine så helt crazy ut og nå er det sommer rett rundt hjørnet og. Det funker ikke i familieselskaper/vors osv når alle tror du er helt normal