View Single Post
Trådstarter
83
Sitat av Jolly Swagman Vis innlegg
Alkohol. Så jævlig att man kan dø av det. Samtidig som man kan fungere som en noenlunde oppegående nisse vis man får tak i ett par øl.
Vis hele sitatet...
Eneste grunnen til at det ikke når helt opp hos meg er fordi abstinensene varer i "bare" noen dager. Men er helt enig at de dagene kan ansees som helt jævlige. Vært alkoholiker i mange år, så det kan jeg skrive under på. Å ikke minst det psykiske, angst osv osv. Fyfaen.

Sitat av FriFugl Vis innlegg
1. Benzo/xanax
2. Subutex
3. Heroin
4. Metadon
5. Amfetamin
6. SSRI antidepressiva
Vis hele sitatet...
Amfetamin hadde jeg hatt med viss det var en topp 6 liste.

Men kan du forklare litt nærmere hvorfor SSRIer er vanskelig å slutte med? Hva skjer? Hvor lang tid før man blir bra osv. En kompis av meg gikk 7 år på antidep og han ble jævlig dårlig når ha slutta - lenge.

Sitat av Tysteren Vis innlegg
1. Nikotin
2. Cannabis
3. Alt annet

Det er vanskelig å slutte med nikotin og cannabis fordi de negative effektene ikke er tyngre enn de positive effektene. Det jeg må er å finne flere grunner til å kutte ut nikotin og cannabis. At jeg er avhengig av det alene og fucker livet mitt er ikke tilstrekkelig grunn.

Alt annet er lett å slutte med, bare man husker at når man rører sånt, så ødelegger man livet sitt.
Vis hele sitatet...
Skjønner resonnementet ditt, men er vel litt heftigere abstinenser på Morfin enn snus, er det ikke?
Sist endret av Flemming; 4 uker siden kl. 09:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.