View Single Post
Heroinen i Norge suger. Bruker du KUN heroin av dempende midler så må du holde på som en fuckings rockestjerne for å stryke med, men noe varer av høyere kvalitet forekommer, så man skal være forsiktig uansett. Anbefaler at man har Nalakson tilgjengelig og noen som kan administrere denne ved ev. overdose.

Nå går jeg litt av sporet, men.. Det dør flere folk av LAR medisiner enn det gjør av heroin i Norge. I Sveits og andre land med heroinutdeling sånn som feks Danmark, der dør det vell omtrent ingen som følge av den utdelte heroinen. Hva gjør Norge feil? Alt for mye.. men en av tingene er å tvinge folk på metadon mikstur fremfor piller, det koster 60 millioner i året, mens pillene ville kostet 30. Noen som har aksjer i Nordic drugs eller eterfabrikken eller?
https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/A...-lar-pasienter
håper hele LAR får en real gjennomgang, det er nok mye snusk der med avtaler og rutiner som beriker enkelte firma/personer i langt høyere grad enn nødvendig. Hvem tjener på alle unødvendige spyttprøver og urinprøvene? Hvem tjener på daglig utlevering?
Er vi BARE til for å skape arbeidsplasser hos DNE og det lokale LAR kontoret?



Nå er jeg tilbake i sporet igjen. Sant det @JayHova sier. Man ryker ikke på en overdose to timer etter litt heroin når man er ute og koser seg. Skal ikke nekte for at det KAN skje, men realistisk sett så er man langt unna faresonen da… med mindre man blander det med andre dempende stoffer da, da er det ingen som kan gi fasiten på hva den enkelte vil tåle. Noen dør av det andre koser seg med.

Blitt sløv etter brusen gikk ut eller? Det er vanlig uten heroin også.. noen dager er man bare trøtt. Prøver ikke å bagatellisere greia di, og det er godt du spør etter råd, men prøv å spørre før du inntar til en annen gang.

Sitat av 1000bein Vis innlegg
Jeg har også opplevd det.

Det stereotype klisjebildet av heroinrus, som svevende, tilfreds og likegyldig, har jeg kjent på.

Men jeg har også kjent på det stikk motsatte, type, shit. Jeg er livredd for at dette kan drepe meg.


Jeg har noen tanker om hva som eventuelt kan gi meg en god heroin "trip" kontra en dårlig en, men jeg driver med mer givende ting om dagen, så det er jo ikke noe jeg trakter etter.

Alt til sin tid. Riktig kanal og frekvens.
Vis hele sitatet...
Alle har kjent på den følelsen. Når deilig sedasjon blir til panikkangst, og vipps så er formen ødelagt, med mindre man finner tilbake til noddingen, da.

Du er (tro det eller ei) en av favorittene mine her inne, så det var kult å høre. Det kaller man god balanse.
Sist endret av FuckLAR; 7. april 2024 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.