View Single Post
Jeg var på et møte med rettspykiater prejudisiel samtale for 3mnd siden og på den samtalen sa han legen på slutten av samtalen at "du har sagt meg nok til at jeg kommer til å anbefale at noen undersøker deg litt nærmere for denne samtalen var kort". Men hva skjer om jeg ikke orker eller gidder å dra på enda et møte der det da vil være 2 stk og lenger møte?

Blir saken henlagt da kanskje?

Det som er litt rart syns jeg er at jeg ikke har blitt innkalt til noe avhør iforhvindelse med det jeg gjorde så jeg for det første vet ikke helt hva alt jeg gjorde galt var og for det andre har jegeg ikke fått forklart meg eller sagt at jeg nekter å ha gjort det.
Det at de ikke en gang har giddet innkalle til avhør kan det bety at de nå etter denne judiselle vurderingen kanskje bare henlegger saken eller skal de virkelig dra i gang 2 psykiatere og full vurdering bare pga noen småting?

Jeg skjønner ikke at det i det hele tatt er lov å sette igang rettpsykervirdeirng før man i det hele tatt har fått vært i avhør og jeg nekter for å ha gjort noe galt

Tror strafferammen på det jeg gjort er 6mnd-1år.

Og kan de be f. Eks dps om å utlevere journaler dersom de ikke har spurt meg om det er greit for meg først?
Sist endret av Sånngårdet; 6. april 2024 kl. 02:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.