View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan tør du å konkludere at de er falske når XANOR er det NORSKE navnet på xanax? Jeg har også sett tidligere poster av deg hvor du forsvarer de "nye" ÅPENBART falske brettene med ksalol bare fordi du chatter med en eller annen random serber på messenger. Nei, XANOR er ekte pg det er veldig lett å skildre spesielt bikkjeben som falsk/ekte
Vis hele sitatet...
Støtter den her, har vel når det var mye rivoglass, før det var noe særlig brett og de beste glassa var ALLTID østeuropeiske. Tabeleta ;P

Aldri sett ett falskt pilleglass som ikke har vært uthentet på et norsk apotek som har det norske navnet "Xanor". Men folk kan jo lage her til lands like som der. Men jeg har kun sett typ øst europa "Pfizer Rivotril"... Savner de, har vært svært få like gode som de nå i ettertid..

Beste jeg visste var å slenge innpå 4mg ved leggetid og dagen etterpå ER så herlig... Liker faktisk den dagen-derpå følelsen man har av å være helt med sinnsro til langt utpå kvelden ofte jeg legger meg, fortsatt påvirket. Også lot jeg de ligge en ukes tid før jeg repeterte.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Sluttet å produserer 2mg xanor her til lands??

Jeg gikk på de til fra 2013 til 2018 å hentet de på apteket
Her i Norge, fra Pfizer.
Vis hele sitatet...
Bekjent hentet ut to glass sommern 2021. Hvilket jeg var med på turen til apoteket.. De hadde xanor glassa i ett EGET medisinskap med lås :P
Sist endret av Coffern; 4. april 2024 kl. 15:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.