View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er det en dårlig kombo? jeg prøver å forberede meg på behandling så jeg skal kutte ut all rus (hovedsakelig amfetamin og opiater) her hjemme, utenom benzo. må ha noe til å hjelpe med abstinensene og angsten, skal be om valium på resept i behandling uansett. men jeg bruker quetiapin for søvn i tillegg, så tok det nå med en ksalol for å finne roen i kveld, men merket bare at pulsen gikk opp? burde jeg heller ta ksalol på dagtid og quetiapinen på kvelden? eller er det bare pga abstinensene (ikke heftige, har roet ned i forkant så har det bare ukomfortabelt). noen som veit?
Vis hele sitatet...


Halla jeg har nettop brukt 1g med amfetamin noe som er veldig oppkvikkende men skal stoppe med det nå den 8.april 2024. Bruker min 2 dose nå kl 21:00 og må sove godt i natt.

Jeg blir oppe og ser på film til 01:00 eller 02:00 til amfen har dabbet ned litt.

Deretter tar jeg 1mg 3 ksalol med 2 quentapine. Når effekten kikker inn sover jeg 6-8timer uten og engang våkne... Så det bør ikke være noe farlig kombo men kanskje noen reagerer annerledes hva vet jeg?

Quentapine mg 200mg×2=400mg
Plus 1mg ksalol 3stk.