View Single Post
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Trådstarter
101
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Denne tråden er en smule ubrukelig, man trenger noen til å investere i samme spyttkontrollmaskin som politiet har, og så gjøre systematisk testing med flere personer, før man har noe håndfast. Alt annet er bare stoner rykter, løst basert på noe en kompis sa han kjente noen som gjorde en gang de slapp gjennom kontroll. Jeg har selv fått ugyldig resultat på en spyttprøve da jeg hadde røkt sigg og drukket kaffe, var veldig tørr i munn så antakelig ikke nok spytt til å gi resultat. Jeg hadde da ventet lenge på UP bil med maskinen (alle har det nå) og fremsto edru, så ble ikke tatt med til blodprøve. Andre trenger ikke ha så flaks selv om de får ugyldig resultat.

Spytt med sporstoffer av THC skilles jo ut relativt konstant, så ingen av metodene nevnt i tråden kan være hundre prosent effektive, og det er umulig å si hva av det som virker og ikke.


PS til TS: Tullete å ta benzo for søvn mens man røyker, lite som fucker så mye med søvnen som å røyke.
Vis hele sitatet...
Vet du tilfeldigvis hvilken spyttkontrollmaskin politiet bruker? Skal vell mye til for å få tak i denne går jeg ut i fra, men om det er mulig å kjøpe den hadde det ikke vært så dumt å teste. Det kunne blitt en heftigere tråd si

Du sier at du fikk ugyldig resultat på spyttprøven etter at du hadde "røkt sigg og drukket kaffe". Hadde du i tillegg røyket weed eller inntatt andre stoffer da? Nikotin og Koffein kan vell ikke inndra førerkortet, eller?

Majoriteten er sikkert basert på stonerrykter osv, kan være enig i at det ikke er helt optimalt får å få 100% korrekte svar. Men tenkte at det var greit å høre med andre i hvert fall. Med mindre en veldig hjelpevillig snut sitter på andre enden av tastaturet å skriver noe lurt så skal jeg nok sikker lete lenge etter noe foolproof

Yeah weed kan fucke kraftig med søvnen, men har røyka siden ungdomsskolen og har bare vært en konstant vane for meg. Jeg sier på ingen måte at det er "bra" for noen, men er bare min situasjon. Benzo er antagelig mye verre også i lengden, men jeg kommer bare til å bruke det typ 1-2 ganger i måneden når jeg må opp grytidlig å prestere på jobb, gitt at jeg ikke får sove.

Forresten, vet du om politiet har noe rett til å "tvinge" fører videre med til blodprøve om man tester negativt? Mtp min tidligere historikk (fra spyttprøven) hadde det ikke sjokkert meg om de hadde prøvd seg på det. Men hva skjer om man bare nekter? Jeg bør kanskje høre med en advokat tho, orker ikke at snuten skal bruke maktmonopolet sitt på å fucke med meg mer.