View Single Post
[quote=Om amfetamin-sulfat har en vannløselighet på 1g/8.9ml vann og jeg bruker acetonen jeg har nå som inneholder max 5% vann og vasker 20g i 400ml aceton, det vil da være 20ml vann i de 400ml, 20/8.9=2.24g

Så om jeg renser 20g amfetamin i 400ml aceton vil 2.24g ren amfetamin ha mulighet til å løse seg opp i vannet og renne gjennom filteret?

Om amfetaminen jeg renser er helt 100% ren, vil jeg da uansett miste 2.24g pga vanninnholdet?
Om amfetaminen skulle ha en renhetsgrad på under 11%, vil det da kunne være tilfelle at alt blir løst opp i vannet og forsvinner gjennom filteret?

Vet ikke om jeg forklarer meg helt feil her, håper det er noenlunde forståelig [/QUOTE]

Hei!
Anbefaler å kjøpe Biltema sin ja. Den er 100%ren og "tørr" (fri for vann). Hvis du mister noe amfetamin eller cola eller hva det er du skal vaske som er vannoppløselig så er det pga dårlig/feil filter eller rett og slett litt søl eller unøyaktighet.
Men jeg vil absolutt fraråde deg å bruke 95% aceton.
Er det snakk om 20g og oppover så vil du jo ikke miste noe speed. Du vil jo bare fjerne de cutsene som er oppløselige i aceton.
Bruker du rett aceton og utstyr så kan du være sikker på at den reduserte vekta ikke er tap av amfetamin.

Jeg har ikke lest hele tråden enda, men skal gjøre det. Hvordan gikk det forresten?
Et tips til: vær alltid nøye med å skru på korken på acetonflasken, for er den åpen så vil den tiltrekke seg fuktighet fra lufta.

Correct me if I'm wrong
Det fjerner jo ikke alle cuts, men man taper sjelden noe annet enn noe tid på å ta en acetonrens

Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Er ikke jeg som mener det. Er kripos som mener det. Bare å sjekke statistikken for beslag.

Om du brenner sprit til 60%.
Blander det i en drink. Er spriten du da drikker 60%? Eller er plutselig spriten du nå har blandet 70%? Innholdet av drinken inneholder ikke 60% sprit om du blander 1/3 men uansett hvordan du vrir på det så får ikke spriten blitt en høyere prossent en 60.

Om du destilerer oppigjen den spriten får du da plutselig 96% sprit selv om du aldri startet med et produkt som klarte å holde høyere renhet en 60% ved brenning?
Vis hele sitatet...

Brennevin og amfetamin er jo faktisk ikke det samme
Når du blander deg en drink så gjør du vel det for at det er nettopp den drinken du har lyst på der og da, i stedet for å drikke ren 60%.
Men det er vel ikke en person på planeten som vil ha utblandet speed, cola, ketamin, molly eller hva det nå skulle være (jeg synes det er en meget stygg uting at folk driver å cutte dop i alle ledd, for man blir ofte sittende igjen med et rusmiddel som ikke er i nærheten av å ligne på det det burde og skulle vært).
En acetonrens gjør ikke noe rent, men det er en meget stor sjanse for at noen/en del urenheter vil løse seg opp i acetonen, og da sitter du igjen med et renere produkt.
Det kan da ikke være så feil å tenke slik?
Sist endret av skorn; 23. mars 2024 kl. 17:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.