View Single Post
Sitat av BorteBø Vis innlegg
følelsen av å sitte bøyd inni hodet
Vis hele sitatet...

Sitte bøyd inni hodet, ja ... høres ut som en eller annen forvrengt tilstand som når man er på psykedelika.

Hasj er ikke spesielt nevrotoksisk og de fleste kan røyke det en gang daglig, som på kveldene, uten merkbare bieffekter

De tilstandene du beskriver høres ikke ut som noe forårsaket av hasj, amfetamin derimot ... det er nok godt mulig.

Jeg røyker selv hasj og bruker psykedelika og arbeider som systemprogrammerer, et yrke som jeg vil tro krever minst 120 i IQ, altså, gode kognitive evner. Har ikke merket noe reduksjon i mine kognitive evner.

Jeg har aldri hørt om noen dø av en følelse av å "Sitte bøyd inni hodet", men mindre du har en somatisk/fysisk hjernelidelse er det ikke den som tar knekken på deg ... Når de med nevrologiske eller psykiske problemer dør tidligere er det gjerne på grunn av sekundære grunner som følge av dårlig kosthold, eller lite fysisk aktivitet som følge av "hjernefeilen".
Sist endret av Hans Høyhet; 22. mars 2024 kl. 06:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.