View Single Post
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Det er da helt fair å argumentere for legalisering av weed, men du legger det frem som at det ikke finnes en promille sjangs for negative bivirkninger etc ved bruk av djevelens spinat, da må du pent tåle å bli motsagt også.
Vis hele sitatet...
Tåler å bli motsagt frem til folk putter ord i kjeften på meg og etterpå klandrer meg for å spre feilinformasjon. Illustrerende eksempel: Jeg har aldri sagt at weed ikke kan ha negative bivirkninger?? Hvor i all verden tar du dette fra? Vis meg sitatet hvor jeg hevder det er risikofritt for jeg har ingen minner fra å ha sagt noe lignende. Angst, noia og depresjoner er vanlige bivirkninger og det har jeg selv erfart under mitt forbruk, men såpass tåler jeg. Trenger dessuten weed for å cope i hverdagen, høres kanskje sørgelig ut men slik er situasjonen. Psykisk helse kan i det fleste tilfeller kontrolleres, fysisk helse er en helt annen entitet og det har aldri blitt meldt dødsfall som følger av inhalering av marihuana. Samme kan ikke sies om de fleste andre ulovlige substanser og på den basis støtter jeg legalisering av weed, og kun weed.