View Single Post
Sitat av ItBoy1234 Vis innlegg
Du gir deg faktisk aldri - jeg vet ikke om du blir betalt av Israel, eller om du rett og slett jobber for en Hasbarah-enhet i IOF.

Jeg har sett på trådene dine en god stund og det du spytter ut harmoniserer jo direkte med israelsk propeganda. Alt det du hevder Hamas gjør - gjør Israel selv, uten at de selv klarer å bevise at Hamas gjør det samme. Her har du det svart på hvit at Israel driver og bruker palestinere som skjold: Her har dere full video: https://twitter.com/i/status/1722877360876212683.

Jeg skjønner ikke hvordan dere som tydelig støtter Israel - kan fortsette å støtte et slikt regimet, samt gjenta løgnene som Israel bevisst spyr ut.

Israel har blitt tatt på løgn etter løgn - hvordan har du et hjertet til å støtte en apartheid stat som etnisk har renset bort palestinere i over 70 år? Nå bedriver de et folkemord, der barn blir masseslaktet hver eneste dag.

Videre spyr du også ut direkte løgn om at Hamas vil utslette alle "jøder". Det er ikke jøder Hamas vil utslette - arabere flest har absolutt ingen problem med jøder, kristne eller andre etnisiteter. Det de har et problem med er sionistene - som massakrer, okkuperer og dreper palestinere. Si meg - ville du ikke hatt et problem selv med mennesker som hevdet at de var guds utvalgte folk, og derfor hadde rett på å stjele hjemmet ditt?

Har du egentlig noe forståelse for hvor sykt hele greia er? Jøder - som har blitt massakrert gjennom historien - mest og verst av europeere - blir sendt ned til Palestina, for og okkupere og drepe en innfødt befolkning?
Hvilken rett har egentlig Europa til å gjøre det? Vil du gjøre opp for syndene dine selv - så kan du gi av ditt eget hus. Man oppretter ikke et land gjennom mord, massakrering og kolonisering for å gjøre opp for seg.

Videre skjønner jeg ikke fetishen du og mange andre i vesten har med Israel og jøder - det er nesten til å bli konspirasjonsteoretiker av - når en ser det balletak Israel har på slike som deg, samt politikerne i USA og Europa. Israel får uendelig med økonomisk, moralsk og politisk støtte - uavhengig av hva de foretar seg. Dette må ta slutt: og da tenker jeg ikke kun fra et moralsk og etisk perspektiv. Men også fra et politisk og globalt perspektiv: vi i vesten som liker å betegne oss selv som de siviliserte taper ansikt ovenfor resten av verden, og især for det globale sør.

Det er noe jeg oppriktig tror vil få store konsekvenser for oss: vi har allerede tydelig har begynt å se konturene av. Mens vi i vesten fortsatt lever i en svart/hvit verden, der vi gjennom investering i krig og våpen prøver å tilegne oss global dominans, ser vi Kina, India og andre store økonomier som vokser fra oss gjennom handel, utvikling og teknologi.
Vis hele sitatet...

Jeg spør igjen, hva mener DU Israel skal gjøre? Skal de sitte stille og la seg utrydde?