View Single Post
HeiG2006's Avatar
Trådstarter
295
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Mulig jeg var uheldig da jeg var i psykose da jeg ble stoppet, men det var akkurat slik jeg mistet førerkortet. Hadde jeg oppført meg normalt kan det hende jeg hadde sluppet unna med en rutinestopp.

Nå tenker jeg som deg at ingen finner ut av det uansett så jeg driter bare i det å kjører uten lappen.
Vis hele sitatet...
La oss si jeg blir stoppet av politiet i en helt vanlig kontroll og jeg ikke har gjort noe ulovlig, vil dem da vite at jeg egentlig ikke kan kjøre?

Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Mulig jeg var uheldig da jeg var i psykose da jeg ble stoppet, men det var akkurat slik jeg mistet førerkortet. Hadde jeg oppført meg normalt kan det hende jeg hadde sluppet unna med en rutinestopp.

Nå tenker jeg som deg at ingen finner ut av det uansett så jeg driter bare i det å kjører uten lappen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Her handler det om et tillitsforhold mellom deg og behandleren din. Behandleren din viser deg mye tillitt når hun sier at du bare får muntlig kjøreforbud via henne. Det betyr at hun ikke tyster videre til fastlegen og vegvesenet om at du har et rusproblem, noe som kan føre til at du ikke får lappen i det hele tatt.
Da burde du bevise for henne at du er verdt den tilliten, for hvis du kjører og skulle bli tatt for noe så har du ødelagt tilliten og troverdigheten din og forholdet mellom dere blir fucka. Vil du risikere å gå fra å bli behandlet greit og med tillitt og til å bli behandlet med skepsis og mistro i fremtiden i stedet?

Jeg syns det er en fin deal å ha. Hun lar deg ta lappen, saboterer ikke, og du respekterer å ikke kjøre alene ut på veien før du er minst 6 måneder clean.
Vis hele sitatet...
Jo legen får vite det. Hun mener det er legen som skal avgjøre om jeg skal få det eller ikke ( var sånn jeg forsto det..?) Var fastlegen jeg gikk gjennom for henvisning så hun vet jeg har et lite problem. driter egentlig i om jeg ødelegger tilliten ettersom jeg ikke føler det hjelper så mye uansett, søkte hjelp på eget intiativ men når det eneste jeg får ut av det er å måtte pisse en gang i uka for å beholde lappen gir jeg heller faen
Sist endret av HeiG2006; 8. mars 2024 kl. 00:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.