View Single Post
Jeg og eksen fikk aldri gjort det slutt før han røk inn i varetekt grunnet oppførsel mot meg. Trusler og diverse når han var sint. Han har nå sittet 4 mnd og vi har selvsagt ikke hatt kontakt.

Tar meg selv i å ofte tenke på han og savner ofte de gode stundene vi hadde sammen. Dette gjør meg ofte trist. Vi skal møte hverandre i en rettsak snart og etter det skiller vi lag igjen.

Jeg lurer på hva normaliten pleier å være om man har sitti inne? Glemmer man den man har hatt følelser for? Etter et par mnd uten kontakt.. Går man som regel videre? Eller vil det komme et tidspunkt hvor man ofte blir tatt kontakt med igjen? Eller føler ofte den parten som har gjort feil at "nå har jeg rota meg såpass borti noe dumt at jeg kommer aldri til å kontakte hun igjen"?

Det er ofte jeg venter på at ting skal bli bedre. At jeg skal glemme følelsene mine for han.. Og med tiden har det blitt bedre. Det har jo det, men så har jeg ikke kommet meg over det heeelt enda. Og jeg føler at om han slippes ut etterhvert og ikke kontakter meg.. Så hadde det vært det beste. At jeg kunne prosessert dette og med tiden glemme følelser og komme meg ut av det, men jeg er redd for at om han prøver å kontakte meg.. Så er jeg så svak til sinns at jeg lett kan trekkes tilbake igjen. Så jeg lurer... Gjerne kom med innspill dersom du har sittet inne selv? Takk