Tråd: Alprazolam
View Single Post
Sitat av Quiet Vis innlegg
Einsteindragon : men hvis det er 12 timer halveringstid og du tar de hver dag, og etterhvert trapper ned, vil du jo ha noe i omløpet hele tiden?
Går også på Seroquel, lavdose, mange år, så de må jeg ta hver kveld, ser den senker krampeterskelen?
Er det forresten noen som vet hvordan man kan få tak i orfiril valproat? Uten å gå til lege? Vet jg fikk det når jeg har vært innlagt på avrusning før, og det er jo mot anfall/kramper.
Livredd for anfall,gått på benzo i ett år snart, trapper ned og opp hele tiden, merker det er skikkelig vanskelig med denne avhengigheten

Hvis man er vant med valium 20 mg, så går 2 uker på 3 mg daglig ksalol, og så bytter til sobril resten av nedtrappinga, vil det gå bra ang kramper/anfall?
Vis hele sitatet...
Hvis halveringstiden er 12 timer så går det nok bra, ja.
Ja, Seroquel senker krampeterkselen.
Jeg går på Orifil selv (fra lege) og jeg kan si at man får anfall selv om man går på Orifil. Men det skjer sjeldnere.

Jeg har selv gått gjennom verre abstinenser enn du må gjennom og jeg fikk aldri anfall som følge av det. Så sjansen er god for at du ikke får noen anfall, spesielt når du skal trappe ned og ikke går cold turkey.
Men dette med hva du får av abstinenser er veldig inviduelt, så sjansen vil alltid være der.