View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvorfor? føles jo bare som man har drukket litt alkohol, uten hodepinen, dagen etterpå. Kan ikke være spesielt skadelig, med mindre man overgår dosen der det blir skadelig for blæra.

For det første får du en økt avstand til virkeligheten. Å bruk oftere enn en mnd kan gi store psykiske problemer ved høyt bruk. Vet om ei som brukte kun ket i laaang tid, hun fikk syke vrangforestillinger og har mistet hukommelsen helt.


Hmm ... men ketamin brukes jo på sykehuset nettopp fordi det ansees som trygt og at det ikke sakker ned respirasjonen, og pulsen ville jeg tro ...

Ja, jeg har en kompis som får Ket for smerter. Men da er det snakk om ett reint produkt som ikke er kjøpt på gata. Har du vært i K-hole? Det er sykt.


Jeg har hørt det skal vanvittige doser til for å overdose på det. Hvor mye tok du, ca?
Vis hele sitatet...
Tok ket dagen før jeg dro på sykehuset. Det var hakket opp og sikkert blandet ut, men jeg husker jeg satt på badet og lurte på hvorfor i helvette jeg var på glattcella. Kjøpte pånytt neste dag før jeg dro på sykehuset, visste ikke det var så farlig. Var vant med speed der jeg fort brukte 2-3g. Tok 4g rein krystall ketamin, blandet med heroin, litt pepper og Xanor. Tenkte at det skulle bli en kjempetrip. Men det ble det altså ikke.

Men ved rett dosering er det ikke så "farlig", men 1 gang i uken er for ofte. Det er som molly, man må vente litt.