Tråd: Alprazolam
View Single Post
Trådstarter
83
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Høres ikke ut som du har spesielt høy toleranse på benzo, så jeg vil si du allerede har tatt nok. Du vil nok ha virkning fra både Rivotrilen og Valiumen i opptil ca. 2 dager mtp. Dosene du har tatt.

1 måned pause fra benzo er forresten ikke mye. Har man toleranse på benzoer så må man gå rundt 3 måneder uten for at toleransen skal gå ned til 0.

Hva som er for mye benzo avhenger av toleransen. For noen med lav toleranse så kan både 10 og 20 mg være for mye. Personlig har jeg tatt over 100 mg Valium og kun fått litt effekt. Jeg har også flere ganger tatt rundt 20 Rivotril på 2 mg på en gang. Alt jeg følte på var at jeg ble mer rolig og litt euforisk i kroppen, og det varte kun i 6 timer. Men dette var når jeg gikk gjennom moderate abstinenser fra opioder.

Jeg tror ikke engang legemiddelselskapet eller norske myndigheter vet hvorfor man så fort får toleranse på Lyrica. Det er fortsatt et nytt legemiddel vi vet lite om. Svaret er nok utrolig komplisert.

Det tar forresten rundt 3 uker med daglig bruk av benzoer før man får toleranse.
Den effekten du kjente første gang du tok et benzo vil du aldri få kjenne på igjen. Ikke nå som kroppen er tilvent og gjenkjenner stoffet.
Det er litt som med heroin der de bruker flere år på å jakte etter rusen de fikk første gang de tok heroin. Men ingen av de får noen gang oppleve den "highen" like kraftig igjen.
Vis hele sitatet...
Ah, heiv akkurat innpå 2 ksa og 1 riv og 1 val. Men det kan unnskyldes litt med at imorgen reiser jeg bort og kan ikke ta de med å blir borte i 2 uker.
Skal sies at jeg har vært sykt benzo avhengig, fikk xanor av lege og brukte det fast i 3 år pluss all benzoen jeg kjøpte på gata.
Men booster Lyrica quetiapin? Kjenner egentlig benzoene veldig godt nå. Dvs jeg tviler på at godfølelsen på lyrican vil merkes, eller?
Har gått på Lyrica fra lege i flere år. Men det er litt enklere å høres andres meninger, i hvert fall når det går litt i surr. Men overdose på Benzo og Lyrica er vel ikke akkurat dagligdags. Så har nå 3x300mg. Resten er solgt å blir henta om ikke lenge. Så hvorfor ikke bare kjøre på? Hadde folk vært jævlig forsiktige hadde jo ikke folk dødd av overdose, så man må ta litt sjanser.
Hvor lenge sånn generelt må man gå på Lyrica for å få abstinenser? (For de som får det). Blir kanskje litt hardt imorra da, har vært nesten 2 uker med mye benzo og cola og pepper hver dag siden forrige helg. Men satser på at det går bra Skulle spørre om en ting jeg virkelig lurte på, men husker faen ikke hva det var.. Men er vell safe å ta Lyrican nå. Alle andre dager har jeg tatt det samtidig som benzoen. 35 min siden jeg tok benzoen, nøyaktig faktisk. Utrolig nok.

Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Når det gjelder enzymer og nedbryting så vet jeg dessverre altfor lite til å ha en mening, så det er godt mulig du har helt rett i det.
Vis hele sitatet...
Er 900mg mye for en med høy toleranse? Og hvor fort får man høy toleranse hvis man tar det hver dag?

Sitat av Adonis Vis innlegg
Xanax er 2/5 på krampestillings skalaen, valim 4/5 og rivotril 5/5

Skulle egentlig bli et bilde her men lasta opp på imgur https://imgur.com/a/6bqcVCT
Vis hele sitatet...
Har også no sifrol som det heter, det hjelper kanskje ikke mot kramper - men mot skjelvinger i alle fall.

Sitat av Candiru Vis innlegg
Alle benzo er derivater så de har generelt sett veldig mye til felles. Men, de er såklart forskjellige på mange måter. Krampedtillende/muskelrelakserende si alprazolam vs klonazepam/diazepam er jo svært forskjellig. Selvom dosene er identiske så er jo de sistnevnte mye mer effektive enn alprazolam/xanor

Pregabalin/lyrics skal svinge ganske så greit på 6-900mh hvis du ikke har gaba toleranse. Har du feks drukket mye og hardt over lenger tid så vil det øke alt som går på gaba, det inkluderer da også benzo og lyrica
Vis hele sitatet...
Hvor fort får man gaba toleranse?
Sist endret av Flemming; 3. mars 2024 kl. 23:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.