Tråd: Alprazolam
View Single Post
Sitat av Flemming Vis innlegg
Så hvis jeg tar rivotril ca 2t før Lyricaen, og kanskje to valium når jeg tar Lyrica, så er jeg ganske safe på kramper? Tenker å ta 900 idag. Må sove godt i natt. Men faen hvor fort man får toleranse på Lyrica, hva faen liksom. Fikk 20x300mg av en kompis. Funka bra første dagen. Alle andre dagene var det bare tull. Men skal ha en ukes pause etter idag.
Vis hele sitatet...
Jeg er verken lege og har heller ikke personlig undersøkt hvor mye du trenger for å være "safe" fra kramper. Jeg tror aldri du kan være 100% safe visst du tar store doser med Lyrica. Men 900 mg tror jeg ikke er i nærheten av å være nok til det, spesielt siden du nå har toleranse.

Personlig ville jeg, visst jeg skulle gjort som deg, tatt 2-4 mg Rivotril 2 timer på forhånd, også tatt 10-20 mg Valium.
Mest sannsynlig er det bare unødvendig og mye av rusen du får på Lyrica ødelegges av benzodiazepiner. Bortsett fra visst du kun er ute etter lite angst og søvn, da vil ikke benzoer ødelegge noe.

Men personlig blir jeg i bedre humør, får mer motivasjon og energi i kroppen av Lyrica. Denne virkningen ødelegges av benzodiazepiner.
Sist endret av einsteindragon; 3. mars 2024 kl. 18:42.