Tråd: Alprazolam
View Single Post
Trådstarter
83
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Den krampestillende effekten på Xanax tror jeg er ekstremt lav sammenlignet med hvor sterk den er på Valium (Diazepam), Rivotril (Clonazepam) og Ativan (Lorazepam).

Mot kramper ville jeg tatt Lorazepam. Både fordi den virker ganske raskt og er en del potent.
I motsetning til Rivotril som kan bruke 2 timer før man får skikkelig effekt.

Er det bare snakk om små ubehagelige kramper på Lyrica så holder det med 5-10 mg Valium. Men jeg snakker ikke av egen erfaring.
Jeg har derimot tatt oppimot 3g Lyrica i løpet av en dag - uten toleranse. Og jeg kjenner godt til disse krampene man får på Lyrica, men har aldri tenkt på å ta noe for det. Det må isåfall være benzoer, og benzoer ødelegger den opioid-lignende effekten jeg får av Lyrica. Så da tar jeg heller litt kramper som bivirkning.
Vis hele sitatet...
Hadde kun Rivo, Valium og ksalol tilgjengelig. De 2 førstenevnte fra apotek.

Har må poengtere at jeg aldri har opplevd kramper bare kjenner noen som har det (visste ikke at det var utbredt på Lyrica), hvordan er krampene? Mister man bevisshet eller er det bare litt risting?
Men har hatt kramper maaange ganger på Tramadol blandet med annet som har alt annet enn krampestillende effekt, eller dvs rusutløste epilepsianfall - som de kaller det på fagspråket.