View Single Post
Fordi vi er mennesker, always searching for something.

But then again it's not like drugs are not bad. Vært på en iv Coke Bender nå på ren cola. Er det 3 ting du helst aldri vil prøve er det opioider, benzodiazepiner, og stimulanter bortsett fra koffein og evt legeresept. Når det er sagt er vel det største problemet vi som ruser oss har er om vi ikke har et godt liv fra før.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tror at mange som misbruker rus ofte ikke engang liker rusen, men det er noe "annet" og det er stimulerende.
Vis hele sitatet...
Man likern helt til man ikke likærn. Noe som skjer basert på kroppens tilpasning, tolerance, nedregulering av reseptorer and the likes. Men korrekt. Man kommer gjerne fort til et punkt hvor man ikke liker rusen særlig bortsett fra veldig liten del av tiden. Når man er gjennom de såkalte honeymoon fasen.

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Alle mennesker vil ha det bra. Rus er en shortcut for å ha det bra. Spesielt amfetamin som frigjør mye mer dopamin enn andre rusmidler (foruten meth).

Jeg merker veldig fort at når jeg møter motgang, så har jeg lyst på rus. Heldigvis for meg så ruser jeg meg svært sjeldent, men lysten er fortsatt tilstedet.
Vis hele sitatet...
Hva mener du foruten meth egt? Du snakker sant. Eneste problemet med rusen er jo at what comes up, must come down, toleranse og nedregulering.
Sist endret av thetech; 1. mars 2024 kl. 14:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.