View Single Post
Lyrica! Kan se for meg at stoffet er perfekt på jobb! Motivasjons boot, energi boost, godt humør, god buss, mindre angst og skikkelig nice i sosiale sammenhenger uten å være helt på trynet.

Vel du kan bli ganske på trynet av lyrica, så doser med omhu selvfølgelig. Men dosert rett så er det ingen som ser det på deg, bortsett fra kanskje noen som legger merke til at du er ekstra glad og sosial.

Jeg klarer ikke gi sånne tips uten å fraråde fra å faktisk gjøre det. Det blir fortere enn du tror en skikkelig dårlig vane å ruse seg på kjedelige jobb dager. Plutselig er alle jobb dagene uten rus kjedelige...

Sitat av thetech Vis innlegg
OXY er det dårligste forslaget, da kan du like gjerne bruke heroin det er akkurat det samme ish. ønsker ingen den veien å gå
Vis hele sitatet...
Fraråder selvfølgelig alle å gå den veien av åpenbare grunner, men mtp ts sitt ønske om null moral preik og advarsler om avhengighet så vil jeg si oxy/heroin er det perfekte svar. Stoffene utfyller alle kriteriene til ts. Det sakt, så er ikke dette noe man kan gjøre flere ganger i uka fast uten å utvikle en avhengighet over tid.
Sist endret av Alge; 25. februar 2024 kl. 05:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.