View Single Post
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
1. Siden det kommer til å bli mye enklere å få tak i hasjen så kommer mest sannsynlig flere til å bruke, (Ikke bra)

2. Tror ikke det vil påvirke økonomien noe særlig med mindre vi legaliserer marihøne salg via "Weed shops"

3. Helst ingen. Men hvis vi skulle legalisert så ville jeg sagt 25+ (da det er da blant annet frontal lappen er ferdig utviklet hos de fleste og også da men som regel er full vokst) skulle man ha solgt hasj så måtte det ha vært av statlig styrte apoteker som selger til folk med resept

4. Jeg kan se for meg at en del foreldre i alle fall kommer til å komme til å ha en del problemer med legalisering av et narkotisk stoff

5. Det er umulig å feile eller lyktes da vi alle har forskjellige meninger. Vi er 5 millioner mennesker i dette landet som alle kommer fra forskjellige steder, kulturer, subkulturer og religioner, så når det kommer til en ting som rus så går det ikke an å si at man verken feila eller lyktes fordi det kommer rett og slett bare an på hvem du spør
Vis hele sitatet...
Enklere å få tak i hasjen? Du mener enklere enn at 13 åringer får det levert på døra via Snapchat? Du ser ikke så mye av det når det kommer til alkohol.

25+ er en latterlig grense. Det vil skape ett svart marked. 18+ er mer enn godt nok.

Hva så om noen foreldre ikke liker det? De kan jo bare forby det i sitt eget hjem, det trenger jo ikke å gå utover alle oss andre 5 millionene?

Selvsagt vil det påvirke økonomien. Enten det er via «weed shops» eller andre greier, penger vil rulle inn som tidligere rullet inn til de kriminelle.