View Single Post
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
1. Siden det kommer til å bli mye enklere å få tak i hasjen så kommer mest sannsynlig flere til å bruke, (Ikke bra)

2. Tror ikke det vil påvirke økonomien noe særlig med mindre vi legaliserer marihøne salg via "Weed shops"

3. Helst ingen. Men hvis vi skulle legalisert så ville jeg sagt 25+ (da det er da blant annet frontal lappen er ferdig utviklet hos de fleste og også da men som regel er full vokst) skulle man ha solgt hasj så måtte det ha vært av statlig styrte apoteker som selger til folk med resept

4. Jeg kan se for meg at en del foreldre i alle fall kommer til å komme til å ha en del problemer med legalisering av et narkotisk stoff

5. Det er umulig å feile eller lyktes da vi alle har forskjellige meninger. Vi er 5 millioner mennesker i dette landet som alle kommer fra forskjellige steder, kulturer, subkulturer og religioner, så når det kommer til en ting som rus så går det ikke an å si at man verken feila eller lyktes fordi det kommer rett og slett bare an på hvem du spør
Vis hele sitatet...
Det er jo allerede å få på resept for de som er alvorlig syk sånn sett. De foreldrene som har problemer med det mangler kanskje kunnskap da de fleste har vell null problemer med alkoholloven eller det at 6åringer mottar amfetamin for ADHD. Sistnevnte tror jeg ikke alle foreldre som medisinerer barna sine er klar over men det kan hende jeg tar feil.