View Single Post
Kan hjelpe å ha med en person på møter, hvis du ikke vet hvordan du skal snakke “luft “ tilbake til dem,

luft skal svares med mer luft Det der greier ikke jeg . Jeg hva jeg mener — rett ut så går det fortere. vet du hva heller begynn å være bajas igjen kontra å sette foten min inne på NAV

ta hagla til onkel - drep meg fort , så slep meg inn til superfeministene som blir forbanna av at jeg møter opp og vil ha hjelp


“Jada vitser, sarkasme og jokes er unntakene”
always telll the truth - even when I lie… noe i det derja

Dem nekta meg hjelp i åresvis - helt ril jeg ei fikk meg en vennine fra østeuropa- OT hu er ssånn som levd på gata, sov under en bro i england over ett år. Det er vanskelig for de å skjønne hvorfor jeg ikke barekan klare meg på egenhånd - jeg er jo mann tross alt, vi er her bare for å ta dritten til sånne sugger som er på NAV.


(london? eller england, husker ikke )

alt er så skrudd at jeg skifter mening om det ene temaet. På mange sett så synes jeg det er ærlig å pushe drugs enn å gjøre det de kjærringene på NAV og de i barnevernet gjør.
Sist endret av WouwseP; 12. februar 2024 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.