View Single Post
Jeg har mitt eget sted å bo og i grunn bor vi en time unna hverandre når han ikke sitter fengslet. Han har sutti fengslet nå siden 28 desember og det etter min mening burde vært lenge nok til at jev klarer å få hode på rett kjør, men jeg har vanskelig for det. Som du sier.. Det er kaos ja. Jeg vurderer dog å kontakte krisesenter for å snakke med de... De bor egentlig rett oppi gata fra der jeg bor(tar 5 min å gå��).

Jeg prøver dog å få livet mitt til å gå og holde ut. Jeg Jobber i full jobb og prøver å holde meg oppe, og dette har fungert noen uker nå, men merker at jeg den siste uken har begynt å slite litt igjen. I går var vond. Jeg fikk vite at mormoren til eksen min hadde gått bort.. Og dette var personen min eks stod veldig nær.. Hun var alt for han. Jeg gråt veldig i går... For jeg tenker på hvordan han tar det. Jeg vet han tar det ekstremt tungt og jeg tror han klandrer meg for at han sitter der nå. Bare håper at han får gå i begravelsen om ikke annet. Akkurat dette skaket meg så mye at jeg føler meg helt nedkjørt. Han var der for meg når pappaen min gikk bort... Og moren min lå for døden. Han var min støttespiller da.. Og jeg lovet han at den dagen som hun ble borte skulle jeg være det samme. Jeh sliter veldig med dårlig samvittighet ovenfor dette..at han sitter der alene nå.