View Single Post
Har vel svart på noe av dette tidligere og da sikkert på din tråd.
Det høres ut som at du ikke kommer til å snakke med han eller se han før i april. Og det tenker jeg er veldig bra for deg, selvom det sikkert ikke føles eller virker sånn for deg nå.
Oppsøk hjelpeapparatet og få litt hjelp med å sortere tanker og følelser i mellomtiden.
Du skylder han ingenting og det er ikke din feil at han bryter besøksforbud (selvom du har hjulpet til med å muliggjøre det), det er ikke din feil at han blir helt tulling av alkohol.
Også er det fint at han har vært en støttespiller når du har gått igjennom ditt, men det er på ingen måte det samme som at du må være der for han når han går igjennom sine ting.
Jeg tør å garantere deg at han på ingen måte får noen gode råd eller innspill fra de han tusler rundt med i luftegården eller tilbringer fellesskap med der inne. Sannsynligheten for det stikk motsatte er langt større. Så ta tiden til hjelp for å gjøre deg selv til din førsteprioritet.

Beklager hvis jeg skulle ta feil, men fra tidligere tråder så er det som har blitt beskrevet det ultimate giftige forholdet. Han har besøksforbud og dere treffes og snakkes hele tiden allikevel, ofte etter ditt ønske, som jeg har skrevet tidligere, så er ikke et besøksforbud noe som fungerer på den måten at du kaster han bort når det ikke passer deg å se eller være rundt han.
Teknisk sett så bryter han loven hver jævla gang han har ringt eller truffet deg. Så, du skal ikke bli overrasket dersom det er noe som kommer til å forlenge straffen han får. Også kan du bare gjette på hvordan han kommer til å håndtere det.