View Single Post
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Jeg skriver ikke èn gang at folk skal endre mening, du er god på å vri på det jeg skriver.. Jeg sier at man skal gjøre seg opp en egen mening:
1. Stemmen hans under denne konfliken har ikke blitt hørt like mye som Zelenskyj.
2. Venstrevridde medier, etablerte medier, mainstream media (kall det hva du vil) har alt stemplet alt han og Carlson sier i dette intervjuet som løgn, 2 dager før det kom ut, EU prøvde å stoppe Carlson i å reise og Ukraina satt Carlson opp på fiendelisten sin. Merkelig mye motstand de gir, har de noe å skjule? Jeg vet ikke;
gjør opp din egen mening!!
Vis hele sitatet...
En av grunnene til at det ikke er vits å høre på hva har å si i dette intervjuet, er fordi at begge to stort sett alltid lyger. Og Carlson har selv åpent sagt at han støtter Russland i sin invasjon, noe som setter tvil (som om det er noen tvil) på integriteten i intervjuet. For å ikke snakke om at Putin sine "historielekser" er utrolig cringe å høre på da de er full av faktafeil.

Eksempel på at Putin som regel bare preiker piss: https://www.youtube.com/watch?v=-WguLRyWPo4

Kan godt finne flere eksempler, da det finnes mange.

Sitat av BadtotheBone Vis innlegg
Idioten har ikke lært seg å prate engelsk engang, no point in listening. Han kunne prøvd å svare på samme språk i det minste.
Vis hele sitatet...
Han kan engelsk ganske bra egentlig, utenom en litt obvious russisk aksent.
Tror hovedsakelig han bruker russisk for å vekke følelser i nasjonalisme og ikke snakke "fiendens" språk.

Om jeg husker rett så snakket han engelsk oftere før han begynte å tukle borti Krim, så det er nok en nasjonalistisk sammenheng.
Sist endret av Petruz; 9. februar 2024 kl. 01:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.